miércoles, 20 de febrero de 2008

Dos nous emails del Severo Ochoa

Hem rebut dos nous e-mails del Severo Ochoa
Són de la Jocelyn que va arribar de Bolívia i d’en Ramiro procedent d’Argentina

Diu La Jocelyne:
“Hola!! Em dic Jocelyne i soc de Bolivia de la ciutat de Santa Cruz, aquesta ciutat es molt bonica su clima es calid i la seva tradicio es molt interesant. Va marxar en april en 2005 despres de despedirme de tota la familia i els amics... Despres de un llarg viatge, al proper dia, vaig a arrivar a l'aeroport de Madrid. Vaig agafar un altre avio a l'aeroport de barcelona, vaig arrivar amb el pares i la meva germana petita. Els que van arrivar primer van fer els meus avis i oncles. Despres de tot aixo vaig anar al insti on vaig coneixer molta gent, a principi va anar malament perque era molt timida aixi que lllavors despres d'un temps a anat molt be me acostumbrat al clima i al institut. Un bon record que tinc d'alla es quantes cosas em pasat amb els meus amics al colegi i un mal record quan em vaig despedir de els meus amics i parients d'alla. Lo que et trobo a faltar es el meus amics,familiars i les coses que em passat!. Abans io m'imaginava que com seria la meva vida aqui si me anara be o malament pero bon i em conte les meves expectatives si que va ser molt bona. Un bon record d'aqui es quant ia me acostumbrat al ambient d'aqui i la seva gent, i per l'ùltim en mal record es quan no podia acostumbrarme a parlar catala i als meus companys/es”.

Diu en Ramiro:
“Hola em dic Ramiro, soc d'Argentina de una ciutat q es diu Córdoba. Vaig arriva aqui fa un any aproximat. Vaig arrivar amb la meva mare i la meva germana, perque el meu para va arrivat primer per veura si era un bon lloc per viura. Llavors al meu pare li va agradar molt i ens ha dit q viajesim per Catalunya. Anque vaig deixar a tota la meva familia, avia, avis, cosins, oncles... Vaig arrivar aqui i la gent em va fe sentir com al meu pais.

Un mal record d'allà emm... no recordo ningú.. crec... a si q l'ensenyament era molt mes dificil q aqui... jajaja... I un bon recordo és el del meus amics... i tot el temp que vam estar junts.
Un bon record d'aqui... totes les tards que vaig pasar amb el meus amics en la plaça catalunya jugant al futbol, mengant i parlan de cualquier cosa... I un mal record... el dissabste pasat que Io i el meu equip vam perdre el partir de futbol... un moment molt terrible...
Chau espero que em contestis....”

No hay comentarios: