viernes, 11 de abril de 2008

Les fotos de l’Andrei comentades per ell mateix

L’Andrei és d’Ucraïna.

Aquí estic jo amb la meva cosina a la terrassa de la meva casa, la meva cosina es molt pesada perquè com es mes petita sempre te ella la raó, però igualment jo l’estimo molt perquè hem viscut molt amb ella i també perquè es la meva única cosina però per mi es com una germana.
Aquesta es la casa dels meus avis, on vivíem tota la família: la mare, el pare, la meva cosina Nastia, el meu avi, la meva avia, el meu tiet, la meva tieta i la meva besàvia. La meva casa diuen que es la mes maca de totes les cases del meu carrer: la va construir el meu avi que es diu Petro.






Aquí estem jo amb la meva mare a Nadal,
al centre de la meva ciutat.


Solament falta un dia per que la meva mare
se'n vagi altre vegada a espanya.

Però jo no volia que se'n vagi perquè tenia solament 8 anys i la trobava a faltar molt.










Aquí esta la meva mare amb la seva amiga, estem en un bosc divertint-nos i fent una barbacoa. Amb la meva cosina i amb meva amiga.

No hay comentarios: